
E-mailmarketing in 2025: dood of sterker dan ooit?
Elke paar jaar verschijnt er wel een artikel dat roept: “E-mail is dood.” En toch blijft e-mailmarketing jaar na jaar een van de meest rendabele
Op zoek naar inspiratie, tips of een blik achter de schermen? Hier delen we wat ons triggert, wat werkt en wat beter kan in de wereld van marketing, branding en creatie. Welcome to the mind of a Rebel.

Elke paar jaar verschijnt er wel een artikel dat roept: “E-mail is dood.” En toch blijft e-mailmarketing jaar na jaar een van de meest rendabele

De markt is drukker dan ooit. Elke dag worden je klanten gebombardeerd met advertenties, promoties en content van bedrijven die allemaal hetzelfde lijken te roepen:

LinkedIn is al lang niet meer het saaie netwerk van recruiters en CV’s. Het is uitgegroeid tot een van de krachtigste platformen voor B2B-marketing. En

Content is overal. Iedereen maakt het. Maar slechts een fractie ervan werkt. Het verschil tussen content die verdwijnt in de leegte van het internet en content

Mensen houden van verhalen. Het zit in ons DNA. We herinneren ons verhalen, niet droge feiten. Daarom is storytelling in 2025 geen leuk extraatje meer,

Elke ondernemer wil meer klanten, meer zichtbaarheid en meer groei. Maar eerlijk? De meeste KMO’s schieten zichzelf onbewust in de voet met hun marketing. Het
Gevoed met ideeën en op zoek naar een correcte uitwerking en een partner in crime? Wij gaan de discussie graag met u aan en bekijken hoe we samen stappen kunnen zetten in uw marketingverhaal!